Wednesday, April 23, 2014

любими песни


Мисля, че този пост ме затрудни най-много от всички други. Винаги ми е адски трудно да избирам любими песни. Слушам всякаква музика и затова не мога да ограничавам любимите си песни. Ето няколко от тях in no particular order: 

1. The National - Rains of Castamere

2. Hollywood Undead - Dead Bite

3. Nirvana - Rape Me

4. Nirvana - Heart-Shaped Box

5. The Pretty Reckless - Sweet Things 

6. London Grammar - Nightcall 

7. Arctic Monkeys - When The Sun Goes Down

8. Imagine Dragons - Who We Are

9. Paramore - Brick By Boring Brick

10. This Wild Life - Sleepwalking (Acoustic BMTH Cover)

11. Louis Armstrong - La Vie En Rose


Както виждате наистина слушам всичко. За този пост трябва да благодарим на Slushie, че ми писа по аск.фм и ми даде идеята. 
Надявам се да ви е харесало. I'll see you around, my kawaii potatoes!

No comments:

Post a Comment