Thursday, January 1, 2015

2015

по принцип не съм фен на това да си поставям цели като "през тази година ще направя това", защото през 2014 година се провалих доста зле. но пък е забавно и този път ще се опитам да си поставя реални цели, които бих могла да изпълня. :д
1) знам, че докато завърша девети клас ще съм адски стресирана, но пък искам поне малко да се опитам да се отърва от този стрес. не обещавам, че ще си лягам рано и такива неща, но от опит не боли. 
2) да довърша поне половината поредици/трилогии, които съм започнала и да не си купувам повече поредици, докато прочета поне 5 от тези на рафтовете си.
3) да прочета повече самостоятелни книги. 
4) да не се мъча да прочета някоя книга до края, само защото съм дала пари за нея, ако не ми харесва. 
5) по принцип съм си щастливо човече през цялото време, но искам да увелича това щастие още повече през тази година. 
6) да се притеснявам по-малко за бъдещето си и (ще прозвучи много изтъркано и клиширано, но майната му) да живея в момента. 
7) да пътувам повече.
8) да снимам повече. 
9) да събера смелостта да заговарям хора по улицата, които са ме впечатлили и да поискам тяхна снимка или просто да им кажа колко добре изглеждат. 
10) най-накрая да си направя сини или лилави кичури.
11) ако мога, да събера смеллоста да се подстрижа късо. сигурно няма да се случи, но може и да стане. idk, страх ме е.
12) да прочета повече манга. щот мангата е готино нещо. 
13) да пиша повече. няма значение какво. кратки истории, дълги истории, поезия, или просто да пиша за това как се чувствам. 
14) да прекарам повече време с приятелите си и със семейството си.
15) но също така да прекарам време и със себе си, защото alone time is important. 


No comments:

Post a Comment