Saturday, January 24, 2015

some new stuff

само веднъж съм правила такъв пост, в който показвам нови придобивки и не знам дали съм способна да го направя интересен, но ще се опитам. а и днес си купих готини нещица, so let's get to it:
откакто "shatter me" излезе се молех да я преведат и даже съм писала на издателствата и най-накрая я преведоха и тази седмица си я купих. макар че бях казала, че тази година не искам да започвам други нови трилогии/поредици, но как да устоя. а и всичко вече е част от поредица, така че какво да се прави. и имам оплакване. авторката се казва тахара, а не тахере и това, че са я писали тахере малко ме дразни, но както и да е. виждам как все ще поправям хората около мен и ще настоявам, че е тахара. а и тя е прекрасна и я обичам и се радвам, че най-накрая ще прочета книгата и. 
купих си и два лака, които ведна си ги изпробвах и не знам как иначе да ги снимам затова ето една awkward снимка:
купих си и нови обувки и никога не съм имала подобни, защото почти винаги нося кецове или маратонки тип кецове енд стъф, но не мога да им се нарадвам и чакам да дойде понеделник, за да се изфукам с тях пред всички. :д



мда, цели четири снимки на обувките, защото са ми бебенца. 
and last but not least, с мама отидохде до един секъндхенд магазин и си взех една широка риза. обичам широките ризи. 

тия учебници стоят на масичката ми от около 2 седмици, защото ме мързи да ги сложа по рафтовете. 

anyway, тоя блог пост го написах, само защото не знаех за какво да пиша. но мисля, че утре ще напиша ревю за поредицата "академия за вампири", тъй като ми остава малко до края на последната книга. 
bye, bitchez.

No comments:

Post a Comment