Sunday, February 1, 2015

разбий ме

днес най-накрая свърших с "разбий ме" на ТАХАРА мафи. мда, няма да спирам да повтарям името и, защото ме дразни, че са го превели тахере.
доказателство, че е тахара:

първо ще започна с корицата, която обожавам толкова много. когато книгата излезе за първи път корицата и не ми беше харесала, но после я смениха с окото и втората и третата бяха с око. и новелите с очи. и аз щях да припадна, защото изглеждаха прекрасно и се молех да ги издадат при нас с тези корици. my wish was granted.

стилът на писане на авторката е наистина много красив, но имах проблем с всичките метафори и сравнения и описания. просто имах чувството, че ще ми избодат очите. 

лайк, и с една дума ще разбера, че джулиет мрази уорнър няма нужда да пише "мразя мразя мразя мразя мразя мразя". разбирам, че това дава някакъв ефект на книгата, но всичко си има граници.
и наистина мисля, че джулиет е нестабилна и не само, защото ме дразни beyond everything. но иначе наистина ме дразни и не знам защо. нямам някаква валидна причина за да ви обясня хубавичко. просто държанието и ме подлудява. през цялото време бях като "ЯЖ ПРОКЛЕТАТА ХРАНА, БЕ. КАК ИНАЧЕ ЩЕ ИЗБЯГАШ, АКО ПРИПАДНЕШ ОТ ГЛАД!!!" i swear to god, повечето ya героини нямат мозъци. и ако имат, не го използват правилно. 
адам. ах, адам, адам. толкова ми беше мазен и просто едвам го изтърпях този тип. може би защото обичам уорнър, а може би не, но ми беше неприятен от секундата, в която се появи. не знам какво да кажа повече за него, защото е същото като при джулиет. просто не мога да ги търпя, което е много тъжно, тъй като джулиет е главната героиня, а аз имам намерение да прочета и другите две книги, когато излязат. 
УОРНЪР МИ Е БЕБЕТО И НИКОЙ ДА НЕ ГО ДОКОСВА. хората не разбират колко мил уорнър е. sure, убива и измъчва хора, но всъщност е същинско бебенце, което се нуждае от прегръдки, защото причини, които няма да споменава, тъй като са спойлери, а аз съм чела втората книга на английски преди много време и не помня много неща, но помня достатъчно. :д даваше рокли на джулиет и бях като "бебе, дай ми ги на мен." не нося рокли, но за уорнър ще. 
най-накрая искам да напиша нещо и за кенджи, КОЙТО МИ ПОМОГНА ДА ИЗТЪРПЯ ПОСЛЕДНИТЕ СТРАНИЦИ НА КНИГАТА, защото джулиет и адам ме подлудяваха и исках да им забия по един шамар. if you like kenji, clap your hands. *aggressively claps hands* а ако не харесвате кенджи, не ми говорете. 
само уорнър, кенджи и джеймс ме спасиха от това да не харесам книгата. всъщност светът и всичко друго е направено наистина доста добре и ми хареса, но все пак не обожавам книгата. след дълго обмисляне реших да и дам 3 от 5 звезди, защото не беше зле, а само двама от героите ме изкараха извън релсите. 
все още обичам авторката и наистина съжалявам, че не харесвам джулиет и адам, но при мен почти винаги е така. трябва да се науча да не очаквам твърде много от всичко. 

2 comments:

  1. тахара и рансъм са толкова сладки и авв :з
    мисля, че те са новата ми цел в живота.
    ревюто ти е сладко.
    и мен адам и джулиет ме дразнят, а още не съм на повече от стотната страница.
    чакам кенджи да се появи, зареди ме с нова енергия.

    ReplyDelete
    Replies
    1. иска ми се все още да качваха клипове, защото са най-прекрасните същества евър.
      и се надявам кенджи да ти хареса, защото ако той не ми беше харесал, сигурно нямаше да довърша книгата.
      и благодаря. с:

      Delete