Sunday, November 29, 2015

Песни, с които да навлезеш в КПОП-а

Алтернативно заглавие за този пост, предложено от Вик: "Саундтрак за портата на Ада." 

 Здравейте, радвам се пак да пиша в този позабравен от повече от 2 месеца блог. Мога да обясня какво ми пречеше да пиша в блога. Първо, училището (разбира се). Второ, фактът, че от края на август насам съм прочела максимум 2 книги. И трето, главната причина за моето отсъствие, КПОП (also known as hell). Вече от година имах намерение някак да навляза в КПОП-а, но все не улучвах правилните песни, когато точно в началото на училището помолих Бамби за плейлист от песни за beginners и се прецаках много яко. Можех да помоля за този плейлист в началото на лятото, но не, трябваше да е в началото на училището, че да имам друго нещо освен книгите да ме разсейва. Интересното при КПОП-а е, че идваш за музиката, но оставаш заради членовете на групите. 
 Тъй като аз вече продадох душата си и горя в този Ад, реших, че е добра идея да завлека още хора с мен. И се завръщам от двумесечната си почивка с пост за музика, а не книги, в своя блог за книги. Няма да пиша никакви факти и разни детайли за бандите, тъй като ако навлезете в КПОП-а, сами ще научите всичко, затова само ще оставям песни, които са по-лесни за вързприемане. 




Тъй като блогър не ми позволява да сложа оригиналното видео, ви предлагам сами да си го потърсите в YouTube и да слушате песента от там, а това видео ще е тук само като ориентир.

 

Същият случай и тук като с песента на Infinite, така че пак ви съветвам да потърсите видеото в YouTube.

И пак. Damn you, blogger. 


<3




<3

И с тази песен случаят е същият, така че си задействайте пръстите и търсете в YouTube



И пак, потърсете клипа, sorry and thank you.

Да, и при тази песен трябва да си раздвижите пръстите...

Sigh, again. 


Благодаря ти, блогър, че още веднъж не ми изкарваш официалното видео. Оценявам го. 



 And last but not least, са BTS (Bulletproof Boyscouts or Bangtan Sonyeondan), единствената ми любов в момента, които се завърнаха с албума The Most Beautiful Moment In Life: Part 2 and the title track Run. Заслужават много любов и подкрепа, така че ще оставя доста техни песни и някои и други техни клипове. 


Знам, че е дългичко, но съветвам да го гледате след I Need U, защото всичко прави смисъл тогава. 

И тъй като блогър пак си играе с мен, ще поставя линка към видеото и песента, която пуснаха само преди около половин час: https://www.youtube.com/watch?v=wKysONrSmew  Изкуство. 








 И няколко клипчета, които показват що за прекрасни идиоти са: 





 Ето ви и линк към плейлиста ми в YouTube, в който има още песни, и който расте всеки ден: https://www.youtube.com/playlist?list=PLqmqZVL3gI-151SoyUbZH1gBThkYb7lU1 Желая ви приятно горене в Ада, пишете ми.

2 comments:

  1. Ах леле.. колко ми е познато всичко това... и аз имах намерението да навляза в кпоп средата отдавна, но нее то трябваше да стане по време на училище. Поста много ме радва <3 ♥~

    ReplyDelete
  2. Ooo :3 толкова се радвам, че има хора, които харесват това, което и аз. Песните са уникални, страхотен пост ♥♥

    ReplyDelete